Monday, August 26, 2013

Un nou inceput

Hey! Va amintiti ca va spuneam in postarea asta ca am castigat o dieta personalizata pe blogul Claudiei? Ei bine, am primit meniul si arata minunat. Azi am fost la cumparaturi si am luat cam tot ce-mi trebuie pentru o saptamana si voi incerca sa ma organizez in seara asta pentru a avea maine ce manca. Daca nu reuses, voi incepe miercuri.

Va rog sa-mi tineti pumnii, am nevoie de toata sustinerea voastra si a familiei pentru ca de data asta vreau sa se vada efortul meu.

Inca o data, multumesc Claudiei si Glamfit pentru ajutor!

Pupici,
Georgiana

10 comments:

Unknown said...

Mult succes!O sa reusesti,fiindca o sa te imping eu pe la spate!!:D

Maria said...

Bafta! Astept si eu sa primesc meniul, de abia astept. :*

ZADIN said...

Succes, Georgiana. O să fie bine, sunt sigură! Ai tot ce-ţi trebuie.

ilda76 said...

Pumnii stransi si ganduri pline de energie pozitiva catre tine!:)
Am incredere ca vei reusi, Georgiana!

Te imbratisez!
Ilda
Lavender Thoughts

Mihaela Pojogu said...

Multa bafta Georgiana, sa ai o saptamana reusita! xo

Unknown said...

Draga mea, iti doresc multa vointa si rezultatele nu vor intarzia sa apara!sa ne tii la curent!

Unknown said...

Multa vointa si motivatie.Stiu cat de grea e lupta cu kilogramele.In curand voi posta si eu povestea mea,te astept pe la mine.Te pup.
http://lifeontheheels.blogspot.com

Paola Lauretano said...

Good Luck Georgiana!!!!
Kissssss

Unknown said...

Good Luck baby!

http://www.cultureandtrend.com/

Paola Lauretano said...

Have a lovely september my dear Georgiana!!!