Saturday, August 10, 2013

Tag: Liebster Blog Award



Bine v-am regasit, dragelor! Am revenit din mini-vacanta nr 2 si de data asta pot sa spun ca a fost super! Dar despre asta in alta postare. Acum vreau sa raspund unei provocari pe care am amanat-o cam mult, din lipsa timpului.  

In primul rand, multumesc Ildei pentru acest tag si sper sa ma ridic la inaltimea asteptarilor. Apoi, as vrea sa reamintesc regulile pe care trebuie sa le respecte toti participantii:

1.Multumeste persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.
3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.
4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6.Lasa comentariu celor nominalizati pentru a ii anunta despre tag!

Si acum, sa va spun cate ceva despre mine:
  1.   Sunt licentiata in Stiinte Politice si Comuniare si Relatii Publice
  2.  Am facut un an de studii in Franta, dar am preferat sa ma intorc in tara pentru ca mi-a fost tare greu fara familie si prietenii de-aici.
  3. Am facut salsa 6 luni si m-am indragostit iremediabil de acest stil de dans.
  4.  Mi-e o frica teribila de avion.
  5. Sunt o persoana foarte punctuala si serioasa.
  6. Si eu, si sotul meu avem familii foarte mari.
  7.  Imi doresc sa am 3 copii.
  8.  Imi place sa incerc mereu ceva nou in bucatarie si sunt recunoscatoare blogurilor culinare.
  9.  Iubesc marea.
  10. Am o sora mai mica cu 8 ani cu care am o relatie foarte speciala.
  11. Imi plac foarte mult cainii si imi doresc un Golden Retriever.

Raspunsurile la intrebarile Ildei:

Care este cea mai frumoasa amintire din copilaria ta?
Pe la 5-6 ani veneam cu tatal meu la bunici si ma ascundeam de el ca sa nu ma mai poata lua inapoi in Bucuresti. El se prefacea ca nu ma gaseste si asa ramaneam cateva zile la tara cu prietenele mele.

Ai visat vreodata ca zbori (avand propriile aripi, nu altfel)?
Sincer nu, nu ma pasioneaza zborul, nici macar cu avionul.

Care este obiectivul turistic ce te-a fascinat, pana la acest moment?
 
Din Romania, Castelul Peles ma lasa fara cuvinte de fiecare data cand il vizitez. Din afara nu pot spune ca m-a fascinat ceva, dar mi-a placut mult Catedrala Sacre-Coeur.

Cine a avut cea mai mare influenta asupra educatiei tale, asupra a ceea ce esti ca persoana?
Parintii mei au insistat foarte mult sa citim cat mai mult si sa terminam o facultate. 

Ce obiectiv (in plan personal sau profesional) este cel mai important pentru tine, in prezent?
 Sa-mi redresez cariera care a trecut pe locul doi in momentul in care am devenit mama si sa-i fac o surioara/fratior fetitei mele.

Asculti muzica clasica?
Destul de rar.

Caruia dintre sporturile extreme i-ai spune
 da?
Mi-ar placea sa fac alpinism si scufundari.

Cum obisnuiesti sa te relaxezi?
Cu un film, ascultad muzica, citind o carte, dansand.

Cu cine ti-ar placea sa calatoresti prin lume?
Cu familia mea extinsa (inclusiv cumnate/cumnati, nepoti/nepoate).

Unde ti-ai dori sa locuiesti, sa traiesti, sa te stabilesti?
Mi-ar placea sa fie Romania altfel si sa raman aici, sa nu-mi doresc sa traiesc in alta tara.

Careia dintre intrebarile de mai sus ti-a placut cel mai mult sa-i raspunzi?:)

Mi-a placut cea cu obiectivele importante in acest moment (intrebarea nr. 5) pentru ca sunt in mijlocul actiunii. 

Imi pare rau ca nu pot sa respect toate conditiile, nu am reusit sa gasesc bloguri cu mai putin de 200 de followers. O sa mai caut si revin asupra postarii.

6 comments:

Unknown said...

Multumesc pentru comment !

Promit sa revin cu noi postari,

proiecte si surprize, sunt in

pregatire toate.

Silvia, pupici!

ilda76 said...

Ceea ce ai transmis prin acest tag imi confirma ca esti o fata grozava! Noi doua ne-am intelege bine!:)

Ma bucur ca a fost frumoasa vacanta, ca soarele a fost prietenos si voia buna alaturi!

Te pup!
Ilda
Lavender Thoughts

Corporatista said...

@Silvia: Abia astept sa vad ce ne pregatesti!
@Ilda: Multumesc! Te pup!

Mihaela Pojogu said...

wow salsa 6 luni! si eu iubesc dansul!
Bine ai revenit Georgiana :)

Paola Lauretano said...

Congrats my darling!!!!
Happy sunday!

Loving Evelyn said...

si mie Castelul Peles mi se pare impresionant
http://loving-evelyn.blogspot.ro