Friday, August 2, 2013

Surpriza de vineri

Salutare! Dupa cum v-am spus deja, trec printr-o perioada foarte aglomerata. Dar este exact asa cum ii place mie. Aglomerata cu job-ul, vizitele de familie, pregatirile pentru vacanta, intotdeauna gasesc 5 minute si pentru a vizita blogurile mele preferate. Imi arunc un ochi fugitiv pe lista mea de bloguri si vad pe blogul Claudiei o postare intitulata Si castigatoarele sunt... Nu mi-am inchipuit nicio clipa ca as putea fi una dintre ele! Dar chiar sunt!

Multumesc mult Claudiei si celor de la Glamfit! Astept cu nerabdare sa incep dieta si sa vad rezultatele! Stiu ca fiecare trebuie sa-si gaseasca dieta potrivita pentru tipul sau de organism si sper din suflet ca aceasta va fi a mea! Voi astepta sa ne intoarcem de la mare, nu vreau sa incep cu o multime de frustrari. Asa ca, urati-mi succes!

Va pupa Georgiana, viitor model! :)))


5 comments:

ilda76 said...

Am vazut pe blogul Claudiei si m-am bucurat pentru tine! Te felicit!

Iti doresc sa fie intr-un ceas bun si sa ajungi la rezultatele pe care le doresti!

Pupici!
Ilda
Lavender Thoughts

Unknown said...

"Viitor to model";) Imi place!:) Si exact asa o sa fie!:D

Paola Lauretano said...

Claudiei is wonderful!!!!
Enjoy your sunday Georgiana!

Mihaela Pojogu said...

Vacanta placuta Georgiana, te felicit si multa bafta cu noua dieta.

Paola Lauretano said...

Have a fab weekend my dear Georgiana!!!
Kisses, Paola.