Sunday, August 25, 2013

Let's wear floral prints while it's still summer

EN: Hey, everybody! Sorry I post so rarely, but it's so hot that I just want to stay inside as much as possible. Last winter I would have said I couldn't wait for summer to arrive, but now...I don't know, it's just toooo hot! I think the best time to take outfit pictures is in spring and autumn. But in Romania, these 2 seasons almost disappeared.

Anyway, yesterday we had a family day, as usual. We had lunch at a restaurant placed in the middle of a fruit garden. I thought I should wear floral prints while it's still summer and this is exactly what I did. Do you like my dress?

RO: Bine v-am regasit pe toti! Imi pare rau ca postez asa de rar, dar caldurile astea ma omoara. Mereu zic ca vreau sa vina vara sa fac multe lucruri, dar sunt paralizata de caldura si nu vreau decat sa stau inauntru. Iarna e prea frig, vara e prea cald, iar primavara si toamna nu prea mai exista. :(

Ieri am fost cu familia mea la un restaurant asezat in mijlocul unei livezi. A fost placut in prima parte a zilei, apoi a venit caldura si am plecat in locuri mai racoroase. In spatele meu veti vedea lacul Snagov si cateva "viluțe" de pe malul lacului. M-am gandit sa port o rochie inflorata cat mai e vara, pentru ca sigur imi va fi dor de imprimeurile florale. Va place rochita mea?







5 comments:

Unknown said...

Sunteti doua frumoase!:)

ilda76 said...

Imi place rochita ta, imi place si cea a Elenei - cu un umar gol!:)

Ochelarii de soare iti vin grozav, geanta e superba!:)

Sa speram ca vom avea toamna lunga si insorita, cu temperaturi placute!
Pupici, Georgiana!

Ilda
Lavender Thoughts

Mihaela Pojogu said...

Nu doar rochita ta e frumoasa si a Elenei de asemenea, coloristic v-ati asortat tare frumos.

ZADIN said...

Mă bucur să văd că prinţesa stă la fotografiat. Pe al meu trebuie să-l leg ca să fac şi eu câteva poze cu el. :-)

stf27 said...

Vaaaai, ce asortate sunteti! Speri sa mai tragi de vara purtand rochite cu floricele???