Friday, November 9, 2012

Despre oameni si melci

EN: I've been trying to see this movie for some time now, but finally I did it! Of snails and men is a romanian-french production, that received the Special Jury Award at Warsaw Film Festival and many other awards! You should all see it!

FR: J'essaye depuis quelques semaines de voir ce film au cinéma, mais cette fois-ci j'ai réussi! Il s'agit d'une coproduction franco-roumaine qui a reçu le Prix Spécial du Jury au festival de Varsovie et beaucoup d'autres prix aussi. Vous devriez tous aller le voir surtout parce qu'une grande partie est en français!

RO: Dupa lupte seculare care au durat cam 2 saptamani :), am reusit sa vad acest film minunat! Mi-a placut la nebunie sa revad imagini din copilarie, dar m-am bucurat ca am depasit etapa aceea si ca suntem mai "occidentali" acum. Monica Birladeanu e foarte naturala, dupa parerea mea, iar Andi Vasluianu e misto rau! Sper sa-l vad si in "Minte-ma frumos" cat de curand. Imi place sa merg la filme romanesti, voua nu?

2 comments:

Caroline said...

Lovely blog :)

http://the-fashion-fairytale.blogspot.de/2012/11/giveaway-sartorialist.html

stf27 said...

mi-a placut la nebunie filmul, dar tot "Undeva la Palilula" e mai tare!