Friday, August 16, 2013

Like mother, like daughter!

EN: Mother-daughter photo-shooting, we had some fun last Sunday at the Mall. Nothing fancy, just some friends having a latte and some kids playing at the playground.

RO: Duminica trecuta vremea ne-a stricat putin planurile de-a petrece o dupa-amiaza in aer liber, asa ca ne-am dus la mall si am facut o mini sedinta foto mama-fiica. Noi si prietenii nostri am baut cate un latte, copiii s-au jucat intr-un spatiu amenajat pentru ei si cam asta a fost!








10 comments:

Unknown said...

Ce dragute sunteti!:)

ilda76 said...

Hihiii, cat o amuza pe Elena situatia! Dar a si intrat in rol!:)

Sunteti frumoase, fetelor!
La mami imi place cromatica tinutei, imi place accesorizarea! La fetita, mor dupa tricoul cu Minnie! Nu mi-l da mie?:)

Pupici!
Ilda
Lavender Thoughts

Corporatista said...

Poate doar imprumut, e foarte posesiva! :)

Mihaela Pojogu said...

Fetele dragutele,
Imi plac pantalonii si bluza cum vine in talie, o cromatica, cum spune si Ilda, tare placuta.
xo

ZADIN said...

Oau, ce bronzată eşti!
Îţi stă execelent cu acest outfit, iar prinţesa are potenţial mare să fie fotomodel. Are un chip angelic şi este şi foarte cochetă.

Daniela Macsim said...

So curly and cuteeeee!!!

Diana said...

Imi plac foarte mult pantofii tai :)

Unknown said...

sunteti 2 fashioniste frumoase !
va pup

stf27 said...

sunteti foarte dragute! imi plac mult pantalonii!

stf27 said...

It's bling bling time!!!!!