Monday, September 2, 2013

Obligatii de toamna

Buna, dragelor! Dupa cum stiti, am inceput o dieta prin bunavointa Claudiei, pe care o gasiti pe www.ciocolatacuzahar.blogspot.ro . A trecut prima saptamana, uneori mai greu, alteori mai usor, am avut la inceputul saptamanii si o usoara stare depresiva, dar sunt inca pe baricade. Ce am invatat din aceasta saptamana? In primul rand sa fiu organizata. Pentru ca diminetile sunt scurte si aglomerate, trebuie sa-mi pregatesc mancarea pentru aproape toata ziua. In prima zi am fost putin neindemanatica, dar acum ma descurc minunat. In al doilea rand, am invatat sa mestec incet, sa tai mancarea in bucatele mici ca sa mi se para mai multa. Si functioneaza de minune!

Bineinteles ca au fost si mici probleme: uneori mi se face foarte foame, dar beau apa sau un ceai si incerc sa uit. Si cea mai mare problema e ca au inceput obligatiile de gen nunti/botezuri/cumetrii si e groaznic sa stai atatea ore cu apa si sa nu poti manca mai nimic, in timp ce esti inconjurat de mancare (cum se face la romani). Aseara am fost la un botez si m-am intors lihnita de foame! :( 

Va prezint mai jos rochita pe care am purtat-o la acest botez.









Add caption


12 comments:

Maria said...

Cu răbdare reușim! S.a văzut ceva în această săptămână?

Mihaela Pojogu said...

Cat de dulce e Elena, imi plac incaltarile, iar tu fruntea sus si o sa fie bine! Te pup!

Unknown said...

Ma bucur sa aud ca te descurci minunat;)

coco said...

ce dragute :)

ilda76 said...

Iti tin pumnii, fii tare! Ramai pe pozitii, ti-ar parea rau sa renunti! Gandeste-te cat de mandra vei fi de tine pentru ca nu ai abandonat!

Sunteti frumoase, fetelor! Fata mai mica e mai frumoasa, sac!:)

Pupicei!
Ilda
Lavender Thoughts

Unknown said...

trebuie doar sa ai rabdare si vointa !
rochitele sunt superbe !
va pup

Paola Lauretano said...

Lovely pics, you look so elegant and your daugther is wonderful!!!!!
Kissssss

Anca C. said...

sunteti tare dragute amandoua!

http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

Anonymous said...

Aw so cute!! Love your blog <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

www.junkjournal100.blogspot.co.uk

ZADIN said...

Începutul este greu în orice!
Tu ești o fată amabițioasă și sunt sigură că te vei menține pe acest drum.

Ai o fetiță extraordinar de frumoasă.

Loving Evelyn said...

Elena e adorabila
http://loving-evelyn.blogspot.ro

Adina Nanes said...

Foarte frumoasa rochia! Iar fetita ta este superba :X
Este greu cu dietele, eu le urasc, dar ii incurajez pe cei care le tin sa nu se dea batuti :D

Te invit sa participi la giveaway-ul de la mine de pe blog! :*

http://visiononfashion.blogspot.ro/2013/09/international-giveaway-win-free-pair-of.html