Sunday, June 1, 2014

Un alt nou inceput

Unele dintre voi stiu deja ca lupta mea cu kilogramele in plus dureaza de ceva vreme. Anul trecut, in toamna, am inceput sa tin o dieta (inca o dieta), dar dupa vreo 2 luni, am renuntat. Atunci a fost din cauza banilor. Alte diete, au fost abandonate din cauza poftelor sau a mancatului de nervi. Sunt convinsa ca toate ati trecut prin asa ceva.

Ei bine, de o saptamana, am hotarat sa redevin stapana pe mine, pe viata si pe greutatea mea. Am scris aici mai multe despre gandurile si simtirile mele si voi m-ati incurajat, iar pentru asta va multumesc! Scriind aceasta postare, imi dau seama ca sunt foarte mandra de mine: azi am facut sport in doua reprize, am fost cu Elena in parc, am facut mancare si ma simt foarte bine si cu multa energie. Cu toate ca ma mai apuca pofta de ceva dulce sau ceva interzis, simt ca am puterea necesara sa spun NU!

Ieri, am fost la un botez. Astea sunt ocaziile perfecte sa calci stramb. Nu prea ai ce manca, exista tort, sucuri si mancare multa. Dar am rezistat!

 Nu vreau sa va mai plictisesc, cam atat am avut de spus. :) Mai jos aveti o poza cu tinuta mea. N-am apucat sa ma fotografiez imbracata, din pacate. Rochia si pantalonii acestia au fost cumparate cu un card cadou H&M primit de la serviciu pentru rezultate foarte bune! Va dati seama ce bucurie mi-au facut!


2 comments:

ylenia said...

Cool sandals darling!
New post up on my blog, check it out if you Have time and let me know your opinion!
XOXO
Ylenia

Mihaela Pojogu said...

Ce dragut din partea lor, cu siguranta le-ai meritat, bucura-te de ele! :)
Rochita e foarte estivala. :)
pupici