Thursday, June 12, 2014

Ad-hoc photo shooting



Am aceste poze de o saptamana, dar n-am apucat sa ma ocup de ele. Odata cu venirea verii, am din ce in ce mai multe lucruri de facut, iar dieta asta ma tine cam mult in bucatarie/supermarket pentru ca trebuie sa am pregatite toate cele pentru cand imi vine foamea mare. :))

Asadar, inainte de a pleca la serviciu saptamana trecuta, vazandu-l pe sotul meu ca nu are nimic de facut, "am pus-o" de o sedinta foto.

In alta ordine de idei, ieri am stat pentru prima data la plaja pe anul acesta si am reusit sa capat si putin bronz. Eu am o piele tare ciudata: trebuie sa folosesc crema de protectie ca sa nu ma arda soarele, dar daca are factor de protectie prea mare, nu ma mai bronzez. Imi place vara la nebunie si sunt tare fericita ca si-a facut prezenta, chiar daca nu voi ajunge la mare pana in septembrie.

Voi ce anotimp preferati si ce planuri de concediu aveti vara asta?

Va pup,
Georgiana






4 comments:

Mihaela Pojogu said...

Te admir pentru incaltamintea cu toc inalt, imi plac sandalele si ochelarii cum intregesc tinuta, dau tonus si sentimente de vacanta. Daca ar fi sa mergem in vacanta probabil ar fi ceva prin august-septembrie, planuri zero, ceva scurt, poate munte, poate (si)mare.
Pup!

Loving Evelyn said...

sunt foarte faine sandalele,noi ne-am planuit concediul undeva in luna iulie, abia astept, pupici
http://loving-evelyn.blogspot.ro/

sandy sandhu said...

Beautiful dress
Can we follow each other?
Love
Sandy Sandhu

ZADIN said...

Subscriu despre sandale!!! Sunt bestiale!
Primăvara este preferata mea, iar în ceea ce priveşte planurile, cred că o să avem două săptămâni prin august pe care o să le petrecem la mare (nu neapărat Marea Neagră)