Tuesday, October 30, 2012

Cloud no. 9

EN: If you didn't make it to Cloud no 9, don't worry, you didn't miss much! It was't at all what I expected! Small space, few things (very nice though) and not enough visitors! Let's hope next time the organisers will have more courage!

RO: Pentru cei care n-au putut ajunge la Cloud no 9 in week-end, va spun sincer ca n-ati pierdut mare lucru. Era un spatiu foarte mic, cu putine produse, dragute ce-i drept. M-a distrat foarte tare lenjeria cu push-up (pentru cine are nevoie, nu e cazul meu :)) ). Din cate am inteles, duminica a fost mai animat. Sa speram ca se vor repeta astfel de evenimente, dar cu mai mult curaj.



Ultimele trei poze sunt de pe blogul Danei Rogoz, care era si ea acolo, draguta ca de obicei. See you soon, my dears!!!

1 comment:

Iulia Romana said...

Oricum e bine ca se organizeaza evenimente de acest gen, chiar daca nu sunt mereu pe masura asteptarilor noastre :D

Am vrut sa tii zic ca da, am fost la colindat in Barsana anul trecut si am mers pe jos vreo 5-6 kilometri, ultima casa era chiar langa Manastire. A fost extreeeem de faina noapea aia & sper sa merg si anul acesta :* ! Te puuup xx