Friday, May 16, 2014

Recomandare pentru o zi de week-end: parcul Mogosoaia

Se afla la o aruncatura de bat de Bucuresti, dar simti ca patrunzi in alta lume! Totul e ingrijit, verde, curat si
nu ai nevoie decat de o patura si un cos de picnic. Pajistile sunt imense si te imbie cu verdele lor. Pentru
amatorii de gratar, exista si aceasta varianta, dar trebuie sa astepti la coada pentru a avea acces la cele cateva gratare amenajate in parc. Exista locuri de joaca pentru copii, vata pe bat, porumb fiert, biciclete de inchiriat sau puteti veni cu echipamentul din dotare: role, trotineta, bicicleta etc.

Pentru iubitorii de istorie, Palatul se poate vizita de marti pana duminica, costa in jur de 5 lei un bilet. Eu n-am avut timp sa fac acest lucru, dar mi-am promis ca voi petrece o intreaga zi pentru a explora acest loc care m-a vrajit.

Daca nu am reusit sa va conving, va las in compania imaginilor!

Cu drag,
Georgiana












7 comments:

stf27 said...

wow!!! ce tare e ..vreau si eu sa merg acolo...hi hi ce draguta e Elena cu pozitiile ei de pozat! pupici

Mihaela Pojogu said...

Pustoaica ta e superba! Mogosoaia e un loc perfect pentru relaxare!

O saptamana usoara si faina! xo

Paola Lauretano said...

Wow.... your baby girl poses like a super model!!!!!!
Grgs outfits!!!!
Kiss

ZADIN said...

Arată foarte bine locaţia. Din câte văd şi eu pe la TV înţeleg că este o locaţie preferată pentru nunţile de vază şi nu numai. Aşa-i?

P.S. Mi-a amintit un pic de grădinile de la Palatul Versailles.

Corporatista said...

Lucia, mi-ai citit gandurile! Exact la Versailles m-am gandit si eu cand am fost acolo. Despre nunti nu stiu prea multe, stiu doar ca se pot face acolo si presupun ca nu e tocmai ieftin. Multumesc pentru vizita!

Unknown said...

Buna ,e foarte dragutz blogul tau,daca ai placerea ne putem urmari reciproc...!
http://myabeschieri.blogspot.it/

Boheme.Fille said...

Nu am fost niciodată la Mogoșoaia, dar tare aș vrea să merg! Arată foarte bine1