Monday, April 21, 2014

Happy Easter!!!

Dragele mele,


Pentru ca m-ati incurajat, am revenit. Nu stiu cat de frecvent voi posta, dar am sa incerc. Mi-am adus aminte care a fost motivul pentru care am inceput acest blog, si anume pentru a ma exprima si pentru a gasi oameni ce au aceleasi pasiuni ca si mine. Pentru ca m-am mutat din Bucuresti acum cativa ani, nu mai pot pastra legatura asa cum mi-as dori cu prietenii mei, iar aici unde locuiesc, oamenii au prejudecati. Daca printre cititori se afla si consateni de-ai mei, nu pot decat sa ma bucur si sa-mi recunosc greseala. Dar sunt putini tineri in zona aceasta care pot intelege de ce imi "pierd timpul facand poze si postandu-le pe un site, discutand despre haine, pantofi, machiaj". Poate parea o activitate superficiala. Insa este vorba de o pasiune, de ceva ce-mi face placere. Mereu am fost interesata de moda, mereu am avut grija de felul in care ma prezint in public. Stiu ca nu am toate mijloacele necesare pentru a avea un blog profi, dar e spatiul meu si voi face atat cat pot!

Intrebarea mea pentru voi este urmatoarea: ce v-a determinat sa va faceti un blog si ce s-a schimbat de la primele postari pana in prezent?

Va las cu cateva poze din prima zi de Paste. Fusta am cumparat-o de la Andreea care are blog-ul http://thrilloftheheel.blogspot.ro. Ne-am intalnit intr-o dupa-amiaza, ea a venit si cu cateva hainute, vazut-placut-luat (detalii aici). Camasa e de la un SH, o am de o mie de ani, dar acum am purtat-o prima data. Iar pantofii i-am primit de la sora mea, care isi cumpara tocuri ca sa mi le dea mie, ca ea tot tenesi poarta! :)

Paste fericit tuturor!








3 comments:

Paola Lauretano said...

Lovely pics!!!
Happy Easter holidays!!!

Unknown said...

Hey,bine ai revenit!:):*

ilda76 said...

Hristos a inviat!

Tare mult ma bucur sa te vad astfel! Esti radioasa! Fotografiile sunt foarte frumoase si mi-au dat o stare de bine! Tu si Elena...minunate! Imi place tinuta ta, excelenta combinatia!:)

Eu scriu pe blog datorita faptului ca Anda a simtit ca am potential si m-a convins cu argumente de bun simt! Am descoperit o mare pasiune in asta, nu stie coechipiera si prietena mea cata bucurie mi-a daruit lansandu-mi aceasta provocare, acordandu-mi atat de multa incredere!:)

Pupici!
Ilda
Lavender Thoughts