Wednesday, October 2, 2013

Christening party

EN: Hi, guys! This Saturday I was a godmother! Again! For the fifth time! I have baptized  3 girls and 2 boys!

What do you think about my look?

RO: Salutare, dragelor! Sambata aceasta am fost nasa de botez. Din nou! Pentru a cincea oara! Am botezat 3 fete si 2 baieti si sunt sigura ca vor urma si alti copii!

In legatura cu tinuta mea, rochita mi-a dat batai de cap. O am de un an, dar n-am putut s-o port din cauza jupei foarte scurte care se ridica pana in gat. Asa ca am taiat-o si mi-am cumparat o alta jupa de la Oysho, pe care o pot folosi si la alte rochii. Ce parere aveti?

PS: Va place bluza Elenei pe care scrie Style blogger?









Random brand dress, Bershka cardigan, Mini Prix shoes, Meli Melo earrings, Colours&Beauty purse 

6 comments:

Unknown said...

ce nasica frumoasa!!!!
imi place mult rochita si te prinde tare bine culoarea!
pupici

Mihaela Pojogu said...

Imi place rochia, cardiganul si cerceii, cum ti-ai aranjat parul si mucul artificiu. Jupa e ok, se vede doar la pozele cu blit, poate un "furou" era mai potrivit, nu stiu.
Sa va fie de bine, e un lucru minunat!

ZADIN said...

Ești o prezență rafinată și în continuare cred că bretonul te prinde maxim. Te întinerește cu ccel puțin 5 ani.
Ador ținuta ta, dar și a prințesei.
Abia aștept să fiu și eu nașă de botez.

Unknown said...

Permite-mi sa-ti zic ca ai fost incantatoare!:)

Un strop de culoare said...

Imi place tinuta ta, frumosi pantofii!!

stf27 said...

pantofii sunt superbi!!! verdele iti vine de minune!