Thursday, June 19, 2014

SELFIE...

Filmul, stati linistite ca nu ma apuc sa-mi fac poze singura!Ma chnui de vreo doua saptamani sa scriu cateva randuri despre acest film, dar timpul asta e tare rau cu mine!

Asadar, am fost la filmul Selfie! Mi-a placut la nebunie! M-am simtit din nou tanara si nelinistita! Am ras foarte mult! Crina Semciuc, Alina Chivulescu si Razvan Vasilescu fac niste roluri dementiale! Razvan Fodor parca e mai sexi ca niciodata. In film apar Mihaela Radulescu (care e casatorita cu Dan Chisu ha ha ha), Nicoleta Luciu, Alex Velea, Smiley si multi altii.

Nu dezvalui foarte multe despre subiect pentru ca nu vreau sa stric surpriza. Sper ca v-am trezit interesul! Va incurajez sa vedeti acest film relaxant, amuzant si romantic.


1 comment:

Mihaela Pojogu said...

Sigur o sa-l vad saptamana viitoare. Fodor, era o vreme cand imi sclipeau ochii dupa el, apoi am dat-o aproape in cealalta extrema.